What?

23 februari.

Jag sitter på köksgolvet i en lägenhet i villastan. Det är A's lägenhet.

X säger att A är stor och snäll.

Y säger att A är tjock och tystlåten.

Z säger att A är knubbig och rolig,

A säger ingenting, han är den enda kille jag träffat som har en camel toe. Han är B's kompis. B som sitter och gör groggar som enligt honom själv smakar bäver. Det är en tråkig förfest och jag, Y och O sitter i köket. Y hittar kex i A's skafferi. Y hittar salta pinnar i A's skafferi. Y hittar after eight i A's skafferi. Vi har just suttit några timmar i vardagsrummet, spelat ölspelet på tok för nyktra och tittat på när X och D dansar. X kommer in i köket. Hon är enligt henne själv full.

Jag tittar på O som tittar på mig.

Det är definitivt ingen lyckad kväll.

 

Och vems liv är det här?

Jag måste sluta använda kodord...

 

3 kommentarer
Frida

Hehe, vilken kväll. Du, O och Y har nog haft roligare kvällar, även fast de där jordgubbsgodisarna från Comerce piggade upp...

Julia

Har en känsla att jag kan vart delaktig denna kväll, men jag minns den inte!

Frida

Haha är det bara jag som mins denna märkliga kväll. Ja du Julia du var med hehe. några nyckelord:

Biljardbord

Tröstätande

På väg till Swing, ej in!

porrdans

misslykat